سوالات متداول

حساب کاربری

 

1- آیا می توانم مشخصات کاربری و ایمیل خودم را ویرایش کنم؟

بله.

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، ابتدا وارد حساب کاربری خود شده، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" حساب کاربری شما وجود دارد.

 

2- درخواست تغییر رمز داده ام چرا لینک آن برایم ایمیل نشده است؟

لطفا ایمیل های پوشه ی اسپم(Spam) خود را چک کنید.

"نکته"
- ایمیل های ارسال شده به حساب های کاربری gmail نیز گاهی ممکن است اسپم(Spam) شوند.
- باید توجه داشت که ایمیل حاوی لینک(Link) تغییر رمز می باشد و هیچگونه رمزی برای شما ارسال نمی شود.

 

3- آیا می توانم به جزئیات و اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله.
ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شده و در بخش "سفارشات من" می توانید جزئیات و اطلاعات خرید های خود را مشاهده کنید.

 

 

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

1-آیا برای خرید از قبل باید در ایران بوش عضو باشم؟

بله.
متاسفانه درحال حاضر امکان خرید به صورت میهمان در سایت وجود ندارد.
با وجود اینکه بدون وارد شدن به سایت می توانید یک محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید؛ اما برای انجام مراحل خرید و ثبت و تایید سفارش نیازمند آن است که وارد سایت شوید و یا به هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمائید.

مزایای عضویت در ایران بوش:

سریع تر و ساده تر خرید کنید.

در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

لیست مورد علاقه ی خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

به راحتی سفارشات، پرداخت ها، امتیازات، کوپن ها و پیام های خود را مدیریت کنید.

نقد، بررسی، نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

 

2-آیا می توانم در هر ساعتی از شبانه روز خرید و سفارش خود را ثبت کنم؟

بله.
در تمامی ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته می توانید خرید و سفارش خود را ثبت کنید.
رسیدگی و پردازش به سفارش هایی که در ساعات غیرکاری ثبت می شوند، در اولویت ارسال روز بعد نسبت به سفارشات همان روز قرار خواهند گرفت.

 ساعات کاری دفتر مرکزی فروشگاه ایران بوش :

شنبه تا چهارشنبه: 09:00  تا 18

پنجشنبه: 09:00 تا 14:00

 

3-آیا می توانم محصولاتی که در سایت ناموجود هستند را سفارش دهم؟

خیر.
امکان ثبت سفارش وجود ندارد؛ اما اعضای سایت می توانند محصولی را که در سایت ناموجود است را با کلیک گزینه ی "به من اطلاع بده" را انتخاب کرده و در زمانی که این محصول در سایت موجود شود، ایران بوش به کسانی که گزینه ی به من اطلاع بده را انتخاب کرده باشند اطلاع موجود شدن محصول را ارسال خواهد کرد.

 

4-چگونه می توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش محصول مورد نظر و خرید از فروشگاه اینترنتی ایران بوش ، پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را به سبد خرید اضافه کرده و ترتیب مراحل خرید اینترنتی را انجام داده تکمیل نمایید.

 

"نکته"

لازم الذکر است که برای ثبت سفارش می بایست ابتدا در سایت ثبت نام کرده باشید و یا اینکه در حین ثبت سفارش خود می توانید ثبت نام خود را در سایت نیز انجام دهید.

خواهشمند است اطلاعات تماس(شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه) و ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید تا بتوانید از مراحل ارسال مرسوله ی ثبت شده ی خود آگاه شوید.

 

لطفا هنگام ثبت سفارش و خرید لباس و یا اکسسوری به موارد زیر توجه نمایید:

 

•           از مدل، سایز، رنگ و سایر مشخصات محصول اطمینان حاصل نمایید.

•           آدرس خود را برای دریافت مرسوله دقیق و کامل ثبت کنید.

•           از تعداد ثبت محصول و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

 

پس از اتمام مراحل سفارش پیامکی حاوی تایید خرید و کد خرید دریافت خواهید کرد وهمچنین فاکتور خریدتان به ایمیل وارد شده در هنگام ثبت نام حساب کاربریتان ارسال خواهد شد.

شما می توانید از طریق پروفایل من(در قسمت "سفارشات من") خرید آنلاین خود را پیگیری کنید.

 

5- آیا می توانم سفارشم را کنسل کنم و یا تغییر بدهم؟

شما تا پیش از نهایی کردن سفارش خود، قادر به حذف یا اصلاح سفارش خود هستید؛ اما پس از تایید نهایی سفارش انتخابی و اتمام خرید و در مرحله ی پرداخت و ثبت سبد، شما نمی توانید سفارش خود را حذف کنید و یا تغییر بدهید؛ برای کنسل یا تغییر سفارش خود پس از نهایی شدن سفارش، می بایست با واحد پشتیبانی ایران بوش تماس حاصل بفرمایید و به صورت مکتوب در خواست خود را ارسال نمایند.

 

6-آیا می توانم سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنم؟

بله.

شما می توانید سفارش خود را تلفنی ثبت کنید؛ برای سفارش تلفنی می بایست با فروشگاه ایران بوش تماس حاصل فرمایید.

 

تلفن واحد پشتیبانی قنج:

02166957875

 

7-آیا می توانم برای شخص دیگری از فروشگاه اینترنتی ایران بوش خرید کنم و مرسوله سفارشی من برای آن شخص ارسال شود؟

بله.

پس از آنکه کالای خود را انتخاب نمودید و به سبد خریدتان اضافه کردید، باید مراحل تکمیل خرید را طی بفرمایید.

مراحل تکمیل خرید:

  1. ورود به سایت ایران بوش
  2. اطلاعات ارسال سفارش
  3. بازبینی سفارش
  4. اطلاعات پرداخت

در مرحله دوم(اطلاعات ارسال سفارش) در قسمت آدرس می توانید با انتخاب گرینه ی "افرودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات مورد نیاز تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

همچنین در قسمت " نحوه ارسال محصول" می توانید روش ارسال محصول ثبت شده ی خود را تعیین کنید.

 

8- آیا لازم است پس از ثبت سفارش با پشتیبانی ایران بوش تماس بگیرم؟

خیر.
پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت سفارش شما، پردازش سفارش شما را از طریق سرویس پیامکی ایران بوش و یا ایمیل به اطلاعتان خواهیم رساند و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان بخش فروش با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

12- سفارشی ثبت کرده ام، چگونه می توانم از وضعیت آن مطلع شوم؟

ایران بوش مرحله به مرحله وضعیت سفارش شما را از طریق ارسال پیامک به شما اعلام می کند.
یکی دیگر از راه های اطلاع از وضعیت سفارش، ورود به حساب کاربری و مراجعه به بخش "سفارشات من" است.

و یا در صورت ضرورت با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

 

روش ارسال سفارش

 

1- با چه روش هایی می توانم سفارشات خودم را دریافت کنم؟

ایران بوش سفارشات خود را از طرق های مختلفی ارسال می کند که براساس وزن و حجم محصول توسط کارشناسان ارزیابی می شود.

در صورتی که مایل باشید به روش خاصی محصول به دست شما برسد هزینه ارسال به عهده شما می باشد.

ارسال ها بیشتر از طریق باربری و پست ارسال انجام می گیرد.

 

2- پس از ثبت سفارشم چقدر طول می کشد که محصول سفارش من به دستم برسد؟

محصولاتی که قبل از ساعت 12 ثبت شود همان روز و محصولاتی که بعد از ساعت 12 ثبت شود روز بعد ارسال می شود.

مدت زمانی که طول می کشد محصول به دست شما عزیزان می رسد به محل شما و نوع ارسال بستگی دارد.

پست بین 2 تا 4 روز

 باربری بین 1 تا 2 روز

عموما طول می کشد.

اما ایران بوش اعتقاد دارد هر کسی محصولی را سفارش می دهد حتما به آن نیاز دارد که سفارش داده پس در اولین زمان ممکن آن را ارسال می کند.

3- هزینه ی ارسال سفارش ثبت شده چگونه  محاسبه می شود؟

نرخ هزینه ی ارسال به تمامی نقاط کشور برای کسانی که خرید بالای 200 هزار تومان دارند رایگان می باشد. و برای ارسال کمتر از این مبلغ هزینه ها در هنگام خرید درج شده است.

 

4- آیا می توانم پس از ثبت سفارش، با مراجعه به ایران بوش، سفارش خود را حضوری دریافت کنم؟

بله امکانش هست ولی باید بعد از ثبت تماس بگیرید و اعلام نمایید و یا در سفارش ثبت نمایید

 

 

5- آیا می توانم سفارشم را که با روش پست ثبت کرده ام را رهگیری کنم؟

بله.
شما برای رهگیری سفارشی که با روش پست ثبت کرده اید، می توانید به 3 روش از وضعیت مرسوله ی خود آگاه شوید:

  1.  وارد کردن کد 20 رقمی مرسوله در سایت پست
  2.  تماس با پشتیبانی ایران بوش
  3.  مراجعه ی حضوری به پست منطقه ی محل سکونت و یا یکی از شعب پست و ارائه ی کد 20 رقمی مرسوله به مامور پستی.

 

 

نحوه پرداخت

 

 

1- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

  1. درگاه بانک
  2. کار به کارت
  3. پرداخت در محل ( مخصوص تهران )

 

 

2- با استفاده از کدام کارت بانک ها می توانم سفارش ثبت شده ی خود را اینترنتی پرداخت کنم؟

کلیه کارت های بانکی عضو شتاب قابلیت پرداخت دارند.

 

 

3- ممکن است نتیجه ی تراکنش پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ فاکتور از حساب من کم شده باشد؟

گاهی اتفاق می افتد که هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و تراکنش ناموفق انجام شود؛ در این مواقع جای نگرانی نیست، در این حالت معمولا پول شما در حساب های میان بانکی قرار دارد و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساسب شما باز می گرداند.

اگر تا 72 ساعت پس از تراکنش ناموفق پول به حسابتان باز گردانده نشد، در آن صورت با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

 

4- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط پرداخت کنم؟

خیر.
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

 

5- آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر.

ایران بوش برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی از پذیرش هرگونه چک بانکی معذور است.

 

 

6- برای پرداخت در محل چه محدودیت ها و شرایطی وجود دارد؟

پرداخت در محل درحال حاضر فقط برای شهر "تهران" امکان پذیر است.

"نکته"
پرداخت وجه در محل در حال حاضر فقط به صورت نقدی امکان پذیر است.

 

 

7- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش از طریق درگاه پرداخت امن است؟

پرداخت وجه سفارش به روش اینترنتی به گونه ای طراحی شده که راحت و امن باشد.

 

شما نه تنها برای خرید از ایران بوش بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود لازم است نکته های زیر را رعایت فرمایید:

 

  • با مشاهده به قسمت آدرس (Address Bar) در مرورگر(Browser) وب خود مطمئن شوید که از پروتکل امن https:// به جای http:// استفاده می شود، به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس درگاه پرداخت مرورگر وب خود، https://  وجود داشته باشد.
  • قبل از اینکه اطلاعات خود را وارد نمایید از وجود قفل در قسمت بالا  مرورگر وب خود اطمینان حاصل فرمایید؛ در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود خودداری فرمایید.
  • برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود حتما از صفحه کلید مجازی خود درگاه پرداخت استفاده کنید.

 

 

خدمات پس از فروش

 

1- اگر سفارشی را که خرید کرده ام ایراد فنی داشته باشد چه کار کنم؟

برای محصولات با گارانتی را با شرکت ارائه خدمات باید تماس بگیرید و برای محصولاتی که فاقد گارانتی می باشد در اکثر مواقع همکاران ما با شما تماس می گیرند و با کسب اجازه محصول را باز و تست می کنند.

 

 

2- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ آن چگونه استرداد می شود؟

پس از دریافت مرسوله و تایید توسط کارشناس کیفی بخش خدمات پس از فروش ایران بوش، ظرف مدت 24 ساعت از واحد خدمات پس از فروش ایران بوش با مشتری گرامی تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم با مشتری گرامی جهت عودت مبلغ فاکتور محصول مرجوعی صورت خواهد گرفت.